سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

فولاد نورد گرم ترشی و ورق روغنی فولادی است که برای جلوگیری از خوردگی و رسوب زدایی یک پوشش اکسیدی روغن کاری شده است. این ویژگی یکی از خواص مهم این ورق می باشد. فولاد نورد گرم در حمام اسید کلریدریک در طول فرآیند ترشی رسوب زدایی می شود.

سطح بدون رسوب کیفیت کالای تمام شده را افزایش می دهد و هزینه های تولید و کسب و کار را در فرآیندهای خمش، مهر زنی، شکل دادن و رنگ آمیزی کاهش می دهد. فولاد نورد گرم که تحت فرآیند ترشی و روغن کاری قرار گرفته است در برابر زنگ زدگی مقاوم تر است، شکل پذیری بهتری دارد و سطح تمیزتری برای رنگ آمیزی دارد.

به طور منطقی صاف به عنوان ورق فولادی نامیده می شود. ورق های فولادی که از آلیاژ آهن و قلع ساخته شده اند را می توان بسته به ترجیح کاربر به صورت تخت یا کلاف خریداری کرد. برای برش کاربرد ورق روغنی به ابعاد دلخواه می توان از قلع ساده یا قیچی فولادی استفاده کرد، البته این بستگی به ضخامت فولاد دارد.

برای خم کردن آنها از ترمز فلزی استفاده می شود و سپس آنها به انواع مختلفی از اجزای مختلف شکل می گیرند. گیج اندازه گیری است که برای تعیین ضخامت ورق فولادی استفاده می شود. اگر گیج مقدار بالاتری داشته باشد، ماده ضخامت نازکتری خواهد داشت. برعکس، اگر گیج مقدار کمتری داشته باشد، فولاد قوام ضخیم تر و استحکام بیشتری خواهد داشت.

محدوده ضخامت معمول برای ورق های فولادی بین 8 تا 30 گیج است. با این حال، ممکن است کالاهایی با گیج‌های نازک‌تر یا ضخیم‌تر برای استفاده در شرایط خاص در دسترس باشند.

https://www.faraahan.com/oiled-sheet/


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir