سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

استرینر یا این که صافی که متساوی واژه انگلیسی Strainer میباشد، در قبال سوال استرینر چه می‌باشد استرینر میتوان تعریف و تمجید شیر استرینر را به‌این سیرتکامل اظهار‌کرد که یک نوع از اتصالاتمیباشد که برای تصفیه، فیلترینگ یا این که جداسازی مایعات از جامدات از داخل آن عبور می نماید. هر چیزی که برای تصفیه یک مایع به کارگیری می‌شود؛ هر وسیله ای که تحت عنوان الک یا این که غربالفعالیت می نماید و از اختلاط مواد جامد در جریان مایع یا این که خط جریان خودداری می نماید.

 

صافی ها رسوبات خط لوله مانند فلس و زنگ زدگی را به دام می اندازند؛ فلز مرکب و جوش را در خط لوله به هم متصل می نمایند؛ امکانات و فرایندها را از اثرات زیانبار آن ها نگهداری می نمایند و بدین ترتیبمقطع از کارافتادگی و محافظت را کاهش میدهنداستعمال از صافی های مطلوب در جای مطلوب (معمولا بالادست جریان) برای حفاظت از امکانات لاکچری و حیاتی زیر دست مانند پمپ ها، جریان سنج ها، تله های بخار، شیرهای کنترلی و …. ضروری میباشد.

 

بر پایه ی صورت بدنه، گونه های استرینر ها را می شود به دو نوع اساسی تقسیم بندی کرد: استرینر نوع Y نوع T یا این که سبدی

 

استرینر نوع Y یا این که Y-Type Strainer در استرینر Y یا این که صافی نوع Y، اساس غربال با زاویه مورب به لوله مهم وصل میگردد و صافی (استرینر) در حالت Y قرار می‌گیرد (انگیزه اسم گذاری آن نیز همینمیباشد). این نوع معمولاً در خطوط پایین فشار، بخار، مایع یا این که گاز استعمال میشود ولی می قدرت از آن در شرایط های وکیوم یا این که ساکشن نیز استفاده نمود.استرینر Y معمولا گنجایش حفظ گل و لای کمتری نسبت به صافی نوع سبدی داراست و بدین ترتیب نظافت زمان ای بیشتری نیز نیاز داراست. در سیستم های بخار، معمولا این خلل ساخت و ساز نمیشود مگر اینکه ترازو زنگار متعددی وجود داشته باشد یا این که فورا بعداز نصب و فعال‌ساز‌ی که مقدار گل و لای متعددی وارد صافی (استرینر) میگردد.

 

در جاهایی که مقدار متعددی گل و لای وجود داراست، معمولا می قدرت یک شیر تخلیه از ذیل را در کلاهک صافی نصب کرد و بدین ترتیب استرینر از فشار بخار برای پاک شدن به کارگیری می نماید و دیگر نیازی به توقف سیستم (سولهوجود ندارد.

 

https://salamsarma.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa/eca-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%b1/


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir