سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

اقامت از طریق ثبت شرکت در مجارستان امروزه مورد توجه بسیاری از افرادی است که علاقه مند به  ثبت شرکت در مجارستان شامل چه مراحلی است دریافت اقامت در یکی از کشورهای اروپایی  هستند. افرادی که موفق به دریافت ویزای اقامت در مجارستان شوند، می توانند بدون داشتن ویزای شینگن به همه کشورهای اروپا سفر کنند. فقط در طی چند روز می توان اقدام به تاسیس شرکت و ثبت آن در مجارستان کنید؛ زیرا مجارستان از جمله کشورهایی است که شماره ‌های EU VAT  را به صورت خودکار صادر می کند. مالیات در نظر گرفته شده جهت ثبت شرکت در مجارستان 9درصد بوده که به عنوان یک مزیت و روشی اقتصادی در جذب سرمایه گذران خارجی محسوب می شود.

در این مقاله به سوالات مهمی در مورد مهاجرت به مجارستان مانند چگونگی شرایط ثبت شرکت در مجارستان، میزان هزینه مهاجرت کار و سرمایه گذاری و ثبت شرکت در مجارستان، مراحل و مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت، انواع شرکت در مجارستان ، آیا مهاجرت به کشور مجارستان از طریق ثبت شرکت در کشور مجارستان امکان پذیر است؟ و دریافت اقامت در مجارستان و بسیاری از سوالات دیگر پاسخ داده می شود.

 آشنایی کلی با موقعیت مجارستان 

پایتخت مجارستان بوداپست بوده که از مهم ترین شهرهای این کشور محسوب می شود. این کشور در اتحادیه اروپا واقع شده و عضو ناحیه شینگن می باشد. واحد پولی در مجارستان فورینت بوده و علاوه براین می توان به صورت رسمی هر گونه معامله را با وجه یورو در این کشور انجام داد. بنابراین دریافت اقامت مجارستان می تواند یک فرصت سرمایه گذاری و کسب درآمد بالا برای سرمایه گذاران خارجی باشد.

مجارستان کشوری نسبتا کوچک و دارای حدود 93 هزار کیلومتر مربع مساحت است که از شمال با اسلواکی از جنوب با صربستان از شرق بارمانی و از غرب با کرواسی و از جنوب غربی با اتریش هم مرز است. مجارستان در اروپای مرکزی قرار دارد و از آب هوای متفاوت و چهار فصل برخوردار است که می تواند در جهت جذب اتباع خارجی بسیار موثر باشد.‌ این کشور با حدود 10 میلیون جمعیت یک کشور متوسط اتحادیه اروپا به شمار می رود.

مجارستان یکی از کشورهای اروپایی بوده که به دلیل قابلیت های اقتصادی ، موقعیت جغرافیایی و هم مرزی با کشور اتریش می تواند گزینه مهمی جهت ورود به بازارهای جهانی و مدرن باشد.  همچنین از لحاظ ساختار و سیاست گذاری، این کشور از اقتصاد های باز اروپای مرکزی به شمار می رود. بنابراین مجارستان از اقتصادی آزاد و درآمد زا بهره مند است و بهترین روش دریافت ویزا و مهاجرت به این کشور سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در مجارستان می باشد.

برای انجام تجارت بین الملل و برخورداری از مزایای بازار جهانی در مجارستان از طریق ثبت شرکت، افراد حقیقی یا حقوقی می توانند درخواست خود را به مقام مربوطه ارائه دهند.  طبق قانون در این کشور انجمن های تجارتی می توانند بوسیله افرادی مانند اشخاص حقیقی غیر مقیم و مقیم، اشخاص حقوقی و انجمن های تجاری بدون شخصیت حقوقی تاسیس شوند.

 ثبت شرکت در مجارستان شامل چه مراحلی است؟ 

کشور مجارستان به افرادی که اقدام به ثبت شرکت در این کشور نمایند و به عنوان مدیر دریافت اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت در آن نقش فعالی داشته باشند، مجوزهای اقامت دائم و موقت ارائه می دهد. به منظور سرمایه گذاری و تجارت در مجارستان باید در مرحله اول یک طرح کسب و کار و تجاری داشته باشید. طرح پیشنهادی باید با قوانین شرکت های کشور مجارستان مطابقت داشته باشد تا بتوان از طریق آن ویزای اقامت دریافت کرد.

به منظور ثبت شرکت در مجارستان باید بطورکلی مراحلی چون پرداخت VAT، ثبت عنوان شرکت، افتتاح حساب بانکی و تعریف یک سیستم حسابداری، تنظیم اساسنامه و تحویل آن به سفارت مجارستان همراه با مدارک لازم برای ثبت شرکت و اجاره یک مکان مشخص به نام شخص حقوقی را انجام دهید.

 

 

 

ثبت شرکت در اروپا دارای چه مراحلی است؟ بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت کدامند؟ اقامت از طریق ثبت شرکت در اروپا شرایط اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت چیست؟ آیا می توان با ثبت شرکت در اروپا اقامت گرفت؟  ارزانترین ثبت شرکت در اروپا کدام است؟ ارزانترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت کدام است؟ ثبت شرکت مجازی در اروپا به چه شکل است؟ از جمله سوالاتی هستند که در این مقاله به تمامی آن ها پاسخ داده خواهد شد.

همچنین مخاطبان محترم می توانند از طریق سایت موسسه حقوقی و مهاجرتی  لگال آر ای ال Legal REL به مطالعه مقالات برتر در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف بپردازند. همچنین  در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با مشاورین مجرب و کاردان Legal REL تماس حاصل نموده و از آنان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 منبع دریافت اطلاعات در مورد ثبت شرکت در اروپا 

قبل از اینکه اقدام به ارائه درخواست برای مهاجرت به کشوری را بدهید باید آن را از جنبه های کمترین هزینه ثبت شرکت در اروپا مختلف مورد بررسی و تحقیق دقیقی قرار داد. می توانید از روش های مختلفی برای بدست آوردن اطلاعات در مورد کشور مدنظر استفاده کنید. مطالعه مقالات موجود در سایت های مخصوص مهاجرت که دارای اعتبار و تاییدیه هستند مانند سایت موسسه حقوقی و مهاجرتی Legal REL. در این سایت انواع مقالات تخصصی در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف گنجانده شده است که می توانید با صرف زمان اندکی آن را مطالعه کرده و اطلاعات دقیقی بدست آورید. همچنین تماس و دریافت مشاوره رایگان با موسسات مهاجرتی نیز روش دیگری برای کسب اطلاعات مورد نیاز درباره کشور مقصد می باشد.

 

 آشنایی با اروپا برای ثبت شرکت در کشورهای اروپایی 

قاره اروپا بیش از 10 میلیون کیلومتر مساحت دارد و به اندازه 6?8 درصد از مساحت کره زمین را در بر می گیرد. این قاره با بیش از حدود 730 میلیون نفر تشکیل دهنده حدود 11 درصد از جمعیت جهان را دارد. قاره اروپا به عنوان دومین قاره کوچک دنیا بعد از قاره اقیانوسیه شناخته شده است. هر چند از نظر مساحت کوچکتر از سایر قاره های جهان است اما از نظر تراکم جمعیت بعد از قاره آسیا دارای رتبه در سطح جهان می باشد.

از نظر جغرافیایی به لحاظ دارا بودن آب و هوای معتدل شمالی دارای سرسبزترین نقاط دنیا است و مناطق و مناظر طبیعی بسیار دیدنی و جذاب را در دل خود جای داده است. اروپا با قاره آسیا در یک امتداد خشکی قرار گرفته اند و مشترکا خشکی اوراسیا را به وجود آورده اند. همچنین مرز بین قاره آسیا و قاره اروپا کوه های معروف اورال می باشد.

از نظر تعداد کشور، اروپا دارای تقریبا پنجاه کشور مستقل است. کشور روسیه بزرگترین کشور اروپایی و دارای 15 درصد جمعیت کل این قاره می باشد. بهترین کشور های دنیا در قاره اروپا هستند که از آن جمله می توان به سوئیس، اتریش، آلمان، لیختن اشتاین، هلند، دانمارک و سوئد اشاره کرد.

 

 

 

 

ویزای تحصیلی مجارستان و شرایط عمومی آن چگونه است؟ 

 

مجارستان در محدوده مرکزی اروپا واقع شده و به همین دلیل همواره مرکز مبادلات فرهنگی و فکری شرایط تحصیل در مجارستان بوده است. از آنجایی که مجارستان دارای موقعیت جغرافیایی، هزینه های پایین زندگی و تحصیل و تنوع دوره های تحصیلی در دانشگاه های خود است؛ توانسته متقاضیان زیادی را جهت تحصیل  جذب نماید.

در مجارستان حدود 70 ارائه دهنده آموزش عالی و مجموعه دانشگاه های مجارستانی نسبتا کوچک وجود دارد که از تنوع بالایی برخوردار هستند. بسیاری از موسسات مجارستان با داشتن پشتوانه تاریخی گسترده و فعالیت از ابتدای رنسانس به عنوان مراکز تدریس و تحقیق در اروپا محسوب می شوند.

به منظور دریافت ویزای تحصیلی مجارستان بایستی از یک موسسه آموزشی دارای مدرک معتبر و یا تحصیلات عالی در هر مقطع تحصیلی پذیرش دریافت کنید. اخذ پذیرش از چنین موسسات آموزشی نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارد.

نکته مهم دیگر اینکه باید از تمکن مالی خوبی جهت پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در مجارستان برخوردار باشید. برای اطلاع از سایر روش های دریافت اقامت به مجارستان به مقالات تخصصی در سایت موسسه حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال (Legal REL) مراجعه کنید.

 

 تقسیم بندی تحصیلی در کشورهای اروپایی 

 

تحصیل در مقطع پیش دبستانی در مجارستان اجباری می باشد و برای کودکان بین سه تا شش شرایط اخذ ویزای تحصیلی مجارستان سال ارائه می شود و پس از آن تحصیل تا سن 16 سالگی اجباری می باشد. تحصیل در دبستان به مدت 8 سال می باشد و سپس شخص وارد دوره دبیرستان می شود.

سطح تحصیلات در مدارس مجارستان عالی است و نگرانی از این بابت وجود ندارد. مدارس محلی و همچنین مدارس بین المللی برای تحصیل در دوره دبستان وجود دارد. تحصیل در مدارس دولتی رایگان است.

در بیشتر مدارس دولتی تحصیل به زبان مجاری و آلمانی است. البته مدارس بین المللی به زبان انگلیسی نیز موجود است. کودکان زیر 18 سال برای تحصیل در مدارس مجارستان باید در این کشور یک قیم داشته باشند و یا در مدارس شبانه روزی تحصیل نمایند. 

 

اقامت مجارستان و دریافت مجوز با اهداف خاصی توسط افراد صورت می گیرد؛ و شرایط اقامت دائم مجارستان با استفاده روش های گوناگونی مانند اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت، اقامت مجارستان از طریق ازدواج، اقامت مجارستان از طریق کار، اقامت مجارستان از طریق تحصیل ،اقامت مجارستان از طریق خرید ملک و … می توان مجوز اقامت دائم در مجارستان را دریافت کرد. باید توجه داشت که بسته به روشی که برای مهاجرت انتخاب می شود، می تواند هزینه و مدت زمان دریافت مجوز اقامت متفاوت باشد. موسسه حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال (Legal REL) خدمات مهاجرتی با کیفیتی را توسط کارشناسان و مشاوران مجرب خود به مشتریان خود در سراسر کشور جهت اخذ اقامت مجارستان ارائه می دهد.

 آشنایی با مجارستان جهت اخذ اقامت مجارستان 

مجارستان کشوری واقع در اروپای مرکزی بوده و با کشورهایی نظیر اسلواکی ، چک و صربستان دارای مرز مشترک می باشد. پایتخت کشور مجارستان بوداپست است که یکی شهرهای بزرگ و پرجمعیت این کشور به شمار می رود.

مجارستان به سبب بارندگی های فراوانی که دارد کشوری سرسبز و دارای جنگل های متنوع می باشد. مردمان این کشور به دو زبان صحبت می کنند که زبان رسمی در کشور مجارستان زبان مجاری است و زبان دوم آن ها آلمانی یا روسی می باشد. دین مردمان مجارستان اکثرا مسیحی بوده و 25 درصد از جمعیت این کشور پروتستان ها هستند. طبق آمارها مجارستان حدود  10000000 نفر، جمعیت دارد.

 شرایط اقامت در مجارستان 

برای سفر به مجارستان و اقامت دائم در مجارستان به این کشور باید موارد زیر را مجارستان اقامت مد نظر داشت.

1?گردش حساب: تعداد تراکنش های حساب متقاضی دریافت ویزای مجارستان در سه ماهه اخیر، یک عامل مهم در اعطای مجوز اقامت شخص می باشد.

2?تمکن مالی: برای مهاجرت به هر کشوری باید از لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار داشته باشید تا بتوانید با راحتی بیشتری مجوز اقامت را دریافت کنید. 

 

 

روشهای گرفتن اقامت اروپا 

اخذ اقامت در اروپا می تواند از طریق روش های مختلفی صورت گیرد؛ که هر کدام آسان ترین راه گرفتن اقامت اروپا از این روش ها می تواند مزایایی برای شخص متقاضی داشته باشد. بعد از دریافت مجوز اقامت و چند سال سکونت در کشور اروپایی می توان درخواست دریافت تابعیت کرد. در این مقاله از سری مقالات سایت Legal REL به معرفی روش های گرفتن اقامت در اروپا می پردازیم.

 

 آشنایی کلی با کشورهای اروپایی برای اخذ اقامت اروپا 

 قاره اروپا به عنوان دومین قاره کوچک دنیا بعد از قاره اقیانوسیه شناخته شده است. این قاره با قاره آسیا در یک امتداد خشکی قرار گرفته اند ومشترکا خشکی اوراسیا را به وجود آورده اند. همچنین مرز بین قاره آسیا و قاره اروپا کوه های معروف اورال می باشد.

قاره اروپا دارای حدود 52 کشور کوچک و بزرک و مستقل و وابسته می باشد که هر کدام شرایط و موقعیت های بسیار خوب و منحصر به فردی دارند. لازم به ذکر است که 32 کشور از این تعداد دارای یک اتحاد بدون مرز می باشند که تحت عنوان پیمان شنگن حوزه ای را به نام حوزه شنگن تشکیل داده اند که این موضوع باعث ایجاد امتیاز فوق العاده بالایی برای اتحادیه اروپا شده است و افراد غیر اروپایی در صورت ورود به یکی از کشورهای حوزه شنگن می توانند در سایر کشورهای شنگن بدون محدودیت رفت و آمد داشته باشند.

از نظر جغرافیایی به لحاظ دارا بودن آب و هوای معتدل شمالی دارای سرسیزترین نقاط دنیا است گرفتن اقامت کشورهای اروپایی و مناطق و مناظر طبیعی بسیار دیدنی و جذاب را در دل خود جای داده است.. همچنین افرادی که قصد دارند از طریق اخذ اقامت کشورهای اروپایی دست پیدا کنند قطعا انتخاب درستی انجام داده اند، زیرا دارای نظام های فوق العاده قوی و منظم از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و… می باشد. سالانه تعداد بی شماری برای مهاجرت به اروپا و کشورهای اروپایی اقدام می نمایند با هدف اینکه به اخذ اقامت و تابعیت دست پیدا کنند.

 

 

 راحت ترین راه اخذ اقامت اروپا + معرفی 7 روش برتر 

به منظور اخذ اقامت در اروپا می توان از پنج روشی که در ادامه معرفی می شوند بهره برد.

  1. مهاجرت از طریق تحصیل
  2. مهاجرت از طریق کار
  3. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  4. مهاجرت از طریق ازدواج
  5. مهاجرت از طریق پناهندگی (موسسه حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال Legal REL هیچگونه خدماتی در این زمینه اعطا نمی نماید).
  6. مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  7. مهاجرت از طریق تمکن مالی

 

 

 

 

خرید ملک در مجارستان یکی از انواع روش های سرمایه گذاری نحوه گرفتن ملک در مجارستان  در این کشور است که می توان از طریق آن موفق به دریافت ویزای اقامت مجارستان شد. در این مقاله از سری مقالات مهاجرت در سایت Legal REL می خواهیم به بررسی و تحلیل چگونگی دریافت مجوز اقامت مجارستان از طریق خرید املاک و مستغلات در این کشور بپردازیم. در این راستا موسسه حقوقی و مهاجرتی لگال آر ای ال (Legal REL) می تواند خدمات قابل توجه و با کیفیتی را به مخاطبان و مشتریان محترم ارائه دهد.

 برنامه مهاجرت به مجارستان از طریق خرید ملک و چگونگی دریافت وام برای خرید ملک:

جدیدترین برنامه های دولت مجارستان برای جذب مهاجران از کشورهای مختلف، مهاجرت از طریق خرید ملک در مجارستان است. یکی از اهداف این برنامه جذب متقاضیان دریافت اقامت حتی با سرمایه متوسط و اندک به کشور مجارستان می باشد. این مورد توجه بسیاری از افراد خواهان اخذ اقامت مجارستان قرار گرفته است؛ زیرا دارای هزینه پایین اقامت و سرعت بالا در رسیدگی به درخواست های اقامت مجارستان  می باشد.

خرید ملک و املاک در مجارستان و شرایط عمومی این کشور

مجارستان در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا از لحاظ هزینه زندگی و هزینه های دریافت اقامت ارزان تر می باشد. همچنین پایتخت مجارستان شهر بوداپست است و سالیانه توریست های فراوانی از این شهر بازدید می کنند؛ که سبب شده خرید ملک در مجارستان و شهر بوداپست نسبت به سایر شهرهای مجارستان متقاضی بیشتری داشته باشد.  دریافت اقامت این کشور برای متقاضی می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. در این شرایط عمومی مجارستان را از لحاظ مختلف بررسی می کنیم.

1.درک ارزش اموال:

همانطور که بیان شد هزینه های زندگی در مجارستان پایین است؛ بطوری خرید ملک در کشور اروپایی مجارستان که در مقایسه با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا قیمت ملاک در این کشور کمتر می باشد. این کشور بین سال های 2000تا 2008 رونق اموال نداشته و تقریبا املاک این کشور با ارزش املاک کشوری مانند کرواسی برابری می کند.  همچنین در مقایسه ارزش ملک مجارستان با قیمت املاک در اتریش تفاوت زیادسی وجود دارد و ارزش املاک در اتریش بسیار بالا است. بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمکن مالی بالایی ندارید نمی خواهید برای خرید املاک، هزینه بالایی را بپردازید بهتر است مجارستان را برای دریافت ویزای کشورهای اروپایی انتخاب کنید.

2?بهره بیشتر برای صرفه جویی در بانک:

به عنوان صاحب ملک متقاضی باید یک حساب بانکی در بانک های مجارستان افتتاح کند. در حال حاضر قوانین مربوط به افتتاح حساب برای ایرانیان در این کشور با دشواری هایی همراه است. اما در بانک های مجارستان می توان دو برابر بانک های انگلیس و ایرلند، صرفه جویی کرد.

3?آب و هوای مجارستان:

از لحاظ آب و هوا و اقلیم جغرافیایی، کشور مجارستان دارای چهار فصل می باشد و دارای شرایط اقلیمی مناسبی است. در مقایسه با اسپانیا از آب و هوایی خنک تری برخوردار است و نسبت به انگلیس و ایرلند گرمتر می باشد بطوری که در تابستان حدود 8 درجه از این دو کشور گرمتر است.

4?سلامت و درمان:

قبل ازسفر به مجارستان باید فرد متقاضی کارت EHIC بگیرد. همچنین برای تمام شهروندان اتحادیه اروپا مراقبت های اضطراری رایگان می باشد. چنانچه شخص متقاضی بتواند اقامت دائم این کشورها را دریافت کند، از خدمات رایگان درمانی در مجارستان برخوردار می شود.

آیا خرید املاک در مجارستان می تواند باعث اخذ اقامت مجارستان گردد ؟

به منظور اخذ اقامت کشور مجارستان از طریق خرید ملک می توان فعالیت سرمایه گذاری خود را در این کشور آغاز کنید. برای خرید ملک در مجارستان دو روش خرید ملک مستقیم و خرید ملک شراکتی وجود دارد. هریک از این دو روش دارای مزایا و معایبی است که باید قبل از هر کاری در این زمینه با کارشناسان و مشاوران موسسات مهاجرتی و حقوقی معتبر مشورت کنید.

در روش خرید شراکتی ملک، شخص متقاضی در کشور مقصد باید شغل یا تجارتی ثابت با درآمد ثابت در آنجا را داشته باشد، تا بتواند اقدام به خرید ملک نماید همچنین می تواند ملک را اجاره بدهد. مزیت استفاده از این روش این است که متقاضی قادر است مجوز اقامت خانواده خود را برای زندگی در این کشور بگیرد.

 

خرید خانه در مجارستان و استانداردهای سرمایه گذاری

مجارستان به لحاظ سرمایه گذاری جزو تعداد معدودی از کشورهایی است که در جذب سرمایه گذاران خارجی در طی سال های اخیر موفق عمل کرده است. بطوری که مجارستان در رتبه دوم کسب و کار جهانی 2018 رتبه بندی شده و این در حالی است که در سال 2017 در رتبه 48 کسب و کار جهانی قرار داشته است.

از قابلیت های تاثیرگذار مجارستان در جذب توریست ها و سرمایه گذران خارجی می توان به سیستم مالی مناسب سرمایه گذاری، زیرساخت های خوب و موقعیت جغرافیایی این کشور به عنوان یک پل ارتباطی بین شرق و غرب اروپا دانست.

سرمایه گذاران خارجی خرید ملک در مجارستان را یک روش کم ریسک برای سرمایه گذاری در کشور مجارستان می دانند. به همین دلیل در سال های اخیر متقاضیان فراوانی جهت دریافت اقامت مجارستان از کشورهای مختلف اقدام کرده اند.

 

شرایط سرمایه گذاری در بازار املاک مجارستان

مجارستان به دلیل اینکه یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپایی و ناحیه شنگن می باشد و از  سرمایه گذاری های خارجی و منابع و نیروهای کار ماهر بهره گرفته است؛ توانسته طی سال های اخیر رشد اقتصادی قابل قبولی را کسب کند. همچنین شهر بوداپست مجارستان از لحاظ بازار املاک از رونق خوبی برخوردار شده که توانسته افراد زیادی را ترغیب سرمایه گذاری در این کشور نماید. این دلایل سبب تضمین سودآوری سرمایه گذاری و برگشت بهره در بخش املاک مجارستان گردیده است. همچنین آن روشی قابل اطمینان و کم ریسک برای سرمایه گذاران ایرانی در این کشور محسوب می شود.

 

چه کسانی از واجدین شرایط خرید زمین در مجارستان هستند؟

نسبت به سال های گذشته خرید املاک و مستغلات در مجارستان راحت تر شده و افراد بیشتری می توانند از طریق خرید ملک در مجارستان اقدام به سرمایه گذاری در این کشور و دریافت ویزای آن نمایند. البته محدودیت هایی در حقوق مشابه خریداران بین المللی با شهروندان مجارستانی وجود دارد که همین به عنوان مانعی جهت خرید ملک توسط سرمایه گذاران خارجی شده است.

بنابراین مهاجران و سرمایه گذاران خارجی در مجارستان مجاز به خرید خانه های شهری یا مسکونی می باشند و بازار املاک روستایی مختص خرید و فروش شهروندان مجارستانی است. تنها چیزی که برای خرید ملک لازم است،  بایستی از شورای ناحیه دریافت شود. این مجوز به صورت رسمی بوده و طی شش هفته  تایید می شود.

متقاضیانی که از یک کشور غیر اتحادیه اروپا هستند و برای ورود به مجارستان به مجوز نیاز دارند باید این درخواست را می توان در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری قبل از ورود به محل اقامت داد.

خرید ملک در مجارستان به عنوان یک شرکت

در واقع برمبنای سودهای حاصله متقاضی از طریق سرمایه گذاری در املاک مجارستان می تواند ویزای اقامت دریافت نماید. آسان ترین راه برای برای خرید املاک و مستغلات، خرید حداقل 2 آپارتمان در مجارستان و اجاره آن است. برای این کار ابتدا متقاضی باید شرکتی با مسئولیت محدود (LLC) را در مجارستان ثبت کند.

این شرکت در زمینه تملک و اجاره آپارتمان کارکرد مفیدی دارد. زیرا از این طریق صلاحیت متقاضیان تایید شده و 2 تا 3 ماه پس از تحویل درخواست اقامت، ویزای مربوطه صادر می شود. اغلب سرمایه گذاران خارجی خرید ملک را با هدف تاسیس شرکت انجام می دهند. زیرا از این طریق بطور مطمئن تری می توانند اقامت کشور مقصد را دریافت کنند و مزایای دیگری نیز برای آنان دارد. برای اطلاع از شرایط ثبت شرکت در مجارستان و اروپا به مقالات اخذ اقامت اروپا و دریافت مجوز از طریق ثبت شرکت مراجعه کنید.

 


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir