سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

تبرید Axair Refrigeration Wellington Axial Refrigerator

ما همچنین به رابطه تأمین کننده انحصاری خود با ولینگتون افتخار می کنیم. فن سردخانه طیف وسیعی از فن پک های آنها با نام ECF ، بخشی از محدوده ECR ، با فناوری منحصر به فرد توسعه یافته است. پنکه های ECF بازدهی بهتری نسبت به فن ها و سبدهای معمولی دارند. به لطف طراحی کمتری تیغه ، صدای لبه کاهش می یابد. این امر ، همراه با "لولاهای زنده" جذب کننده لرزش ، روی عملکرد موتور عملکردی آرامتر را ایجاد می کند. آنها با پلیمرهای تقویت شده در برابر ضربه طراحی شده اند و هم برای کندانسورها و هم برای اواپراتورها مناسب هستند.

 

آنها همچنین در نسخه های کم و زیاد با استفاده از موتورهای ECR1 موجود هستند.

 

موتورهای ECR در سه نوع وجود دارند: ECR82 / 92 ، ECR1 و ECR2.

 

 

 

ECR82 / 92

 

موتورهای ECR82 / 92 برای استفاده با اکثر فن های محوری از 150-220 میلی متر مناسب هستند. موتورهای آنها "اصلی همزمان" هستند. این بدان معنی است که آنها فقط در یک ارتباط ثابت با فرکانس شبکه AC می توانند با سرعت ثابت کار کنند. اگر می خواهید موتور EC مطمئن ، کم هزینه داشته باشید ، ECR92 (115V) و ECR82 (230V) بهترین انتخاب برای برنامه شما هستند.

 

ECR1

 

ECR1 یک راه حل عالی برای برنامه های پلاگین و از راه دور است و می قیمت فن سردخانه تواند با اکثر فن های محوری از 172-254 میلی متر استفاده شود. این موتور همچنین می تواند در نسخه های شفت بلند برای کاربردهای همزن مورد استفاده قرار گیرد. ECR1 موتوری است که در صورت نیاز به برق تا 2300 دور در دقیقه انتخاب می کند. موتور سطح خوبی از انعطاف پذیری عملکرد را فراهم می کند.

 

ECR2

 

ECR2 جدیدترین موتور ولینگتون است. در توانایی خود با سر و صدای کم و کارایی بالا بی نظیر است در عین حال که از نظر اقتصادی نیز منطقی است. ECR2 تا 4.5dBa ساکت تر از موتورهای رقیب و IP67 است که حتی برای شدیدترین کاربردهای برودتی نیز کار می کند. این قابلیت جمع شدن در دمای بیش از حد به شما امکان می دهد جریان هوا را حتی در شرایط شدید حفظ کند. علاوه بر این ، ECR2 دارای حفاظت EMC برای دو برابر کردن مشخصات IEC است. این موتور برای استفاده با فن های محوری از 125-200 ، فن های مماسی تا 300 میلی متر و ورودی ولتاژ جهانی 70-254V 50-60Hz در دسترس است. ECR2 همچنین دارای تاییدیه ATEX است.

 

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ATEX & EC در یخچال لطفا بر روی درخواست کلیک کنید دکمه های نقل قول زیر ، درخواست تماس بگیرید و یا با Axair Refrigeration تماس بگیرید.

 

https://salamsarma.ir/product-category/%D9%81%D9%86/


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir