سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

سوپاپ گاز بد در دستگاه Honeywell مانند بخاری آب یا کوره ای که از گاز طبیعی تأمین می شود ، بال ولو می تواند خراب شود و عملکرد واحد را تحت تأثیر قرار دهد. از آنجا که گاز درگیر است ، مشکلات شیرهای گاز یکی از نگرانی های اصلی ایمنی است. سوپاپ گیر شده می تواند بدون تنظیم گاز در هوا آزاد شود و یا اینکه سوپاپ باعث آتش سوزی واحد نمی شود. عیب یابی شیر و جستجوی موارد معمول شناخته شده با اطمینان از کارکرد ایمن دستگاه Honeywell ، به شما آرامش می بخشد.

 

ویدیوی روز

مرحله 1

دریچه گازرسانی دستگاه را خاموش کنید تا آزمایش کند آیا شیر شما می تواند به درستی خاموش شود. ترموستات یا کنترل کننده دستگاه را کمی بالاتر از دمای اتاق فعلی تنظیم کنید. جرقه زن سطح گرم را پیدا کرده و در آنجا به دنبال جرقه یا درخشش باشید. اگر شیر درست کار می کند نباید شعله ور شود.

 

گام 2

اگر سوپاپ گاز کار نکرد سوئیچ دستی را باز کنید و بررسی کنید که آیا گاز به مشعل اصلی یا پیلوت منتقل می شود یا خیر. ترموستات خود را در زیر دمای فعلی اتاق قرار دهید و حداقل یک دقیقه اجازه دهید بگذرد تا دستگاه بخواهد سوخت دریافت کند. اگر آتش بگیرد ، درست کار می کند. برای اطمینان از عملکرد کنترل ها به روش صحیح ، به دستگاه اجازه دهید تا از یک چرخه کامل عبور کند.

 

مرحله 3

اگر در هنگام تنظیم ترموستات یا کنترل کننده برای راه اندازی دستگاه ، مشعل اصلی روشن نشد ، دکمه کنترل گاز را به وضعیت "روشن" تبدیل کنید. ترموستات را چند درجه بالاتر از دمای فعلی اتاق تنظیم کنید. دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید تا ولتاژی را که باید در مدار شیر کنترل شما کار کند تعیین کنید. ولتاژ را با استفاده از ولت متر AC تست کنید. اگر ولتاژ از بین رفته است یا به اندازه نامی نیست ، شیر را تعویض کنید.

https://salamsarma.ir/product-category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A2%D9%84%D8%A7%D8%AA/eca-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%88%D9%84%D9%88/


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir