سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

من شخصی را می شناسم که شش ماه بیش از حد کار کرده و سعی کرده است از آمستردام برود و اکنون یک مهر "مهاجر غیرقانونی" در گذرنامه خود دارد. اخذ اقامت مجارستان برای ورود دوباره به اروپا ، وی باید برای یک ویزا در یک سفارت درخواست کند و از قبل تأیید شود: "من اشتباه کردم که پس از بیش از حد اقامت ویزای شینگن ، از هلند عزیمت کردم و گرفتار شدم. من حدود یک ماه بیش از حد اقامت داشتم و آنها به نوعی نشان هایی را در گذرنامه من نقاشی کردند تا یادداشت بیش از حد من را نشان دهند. آنها به من گفتند که باید با IND تماس بگیرم و بفهمم آیا می توانم دوباره وارد کشورهای شینگن شوم. "

 

(و یک وبلاگ نویس دیگر که من ملاقات کردم فقط به من گفت که این اتفاق برای آنها نیز افتاده است ... پس بیش از حد اقامت نکنید!)

 

 

اگر از یونان ، فرانسه ، ایتالیا یا اسپانیا - کشورهای جنوب اروپا - خارج شوید ، مشکلی نخواهید داشت ، به شرط آنکه (الف) بیش از حد طولانی نمانده باشید و (ب) افسر مهاجرت را نگیرید در یک روز بد وقتی یونان را ترک کردم ، هیچ کس حتی به پاسپورت من نگاه نکرد. یکی از دوستانم با پسری در فرانسه آشنا شد ، عاشق شد و تصمیم گرفت که آنجا را ترک نکند. یک سال بعد ، وقتی او سرانجام این کار را کرد ، مقامات فرانسوی حتی دو بار نگاه نکردند. دوست دیگری به فرانسه پرواز کرد و حتی مهر ورود پیدا نکرد. اسپانیا به دلیل بی توجهی مشهور است و آمریکایی هایی که تصمیم به اقامت بیش از ماهها دارند از این کشور به عنوان آسانترین کشور برای خروج از آن یاد می کنند.

 

سایت لگال آر ای ال برای اقامت مجارستان است https://legalrel.com/%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%85%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir