سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

عمومی

1- مبدل حرارتی چیست؟
به عبارت ساده ، مبدل حرارتی وسیله ای است که گرما را از مبدل حرارتی آلفالاوال یک رسانه به دیگری منتقل می کند ، یک کولر روغن هیدرولیک یا نمونه آن با استفاده از آب سرد یا هوا گرما را از روغن داغ خارج می کند. روش دیگر مبدل حرارتی در استخر شنا برای گرم کردن آب استخر از آب گرم از دیگ بخار یا مدار آب گرم خورشیدی استفاده می کند. گرما با استفاده از مواد مبدل که وسایل مورد استفاده را جدا می کند ، توسط هدایت انتقال می یابد. مبدل حرارتی پوسته و لوله ، مایعات را از طریق لوله و لوله عبور می دهد ، جایی که به عنوان مبدل حرارتی با هوا خنک می شود و هوا را از طریق هسته باله ها خنک می کند تا یک مایع خنک شود.


2. چه نوع مبدل حرارتی موجود است؟
مبدل حرارتی انواع مختلفی وجود دارد ، سه نوع اصلی که تجهیزات ترمکس را ارائه می دهد.

مبدل حرارتی Shell و Tube

پوسته و لوله؛ مبدلهای حرارتی Shell و Tube از تعداد زیادی لوله کوچک تشکیل شده است که درون یک پوسته استوانه ای قرار گرفته اند. لوله ها با استفاده از بسته نرم افزاری لوله یا "پشته لوله" درون سیلندر قرار می گیرند که می تواند دارای صفحات لوله ثابت (به طور ثابت بر روی بدنه باشد) باشد ، یا در مورد Thermex Heat Exchange یک پشته لوله شناور که امکان گسترش بسته های لوله را دارد. با شرایط مختلف گرما و همچنین اجازه دادن بسته نرم افزاری لوله به راحتی برای سرویس دهی و نگهداری قرارداد منعقد کنید.

مبدل حرارتی صفحه

نوع صفحه؛ مبدلهای حرارتی Plate همانند مبدل حرارتی پوسته و لوله کار می کنند و به جای لوله ها از یک سری صفحات انباشته استفاده می کنند. مبدل های حرارتی بشقاب معمولاً بسته به کاربرد و مایعات مورد استفاده ، باریک یا واشر هستند. ساخت و ساز فولاد ضد زنگ جمع و جور آنها را به یک انتخاب ایده آل برای استفاده با مبرد یا در فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی تبدیل کرده است.

مبدل گرمایی هوا

هوا خنک؛ مبدلهای حرارتی خنک کننده هوا معمولاً در وسایل نقلیه یا سایر برنامه های کاربردی موبایل استفاده می شود که منبع آب دائمی در دسترس نیست. Thermex بسته های خنک کننده ترکیبی (یا کولرهای ترکیبی) را طراحی و تهیه می کند که یک کولر آبی کاپشن موتور ، کولر روغن و کولر هوا را شارژ می کند تا در یک واحد واحد کاهش یابد و باعث کاهش نیاز فضای و بهبود بهره وری شود. هوای خنک یا توسط فن یا جریان هوا ناشی از حرکت وسیله نقلیه تأمین می شود.

 

منبع

 


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir