سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

فن یک دستگاه نیروگاهی است که برای ایجاد جریان هوا استفاده می شود. یک فن ebm از یک ترتیب چرخشی پره ها یا تیغه ها تشکیل شده است که روی هوا کار می کنند. مونتاژ چرخشی تیغه ها و توپی به عنوان پروانه ، روتور یا دونده شناخته می شود. معمولاً به نوعی از مسکن یا موارد موجود است. [1] با جلوگیری از تماس اشیا direct با پره های فن ، این ممکن است جریان هوا را هدایت کرده یا باعث افزایش ایمنی شود. اکثر فن ها از موتورهای الکتریکی تغذیه می شوند ، اما ممکن است منابع دیگری از جمله موتورهای هیدرولیکی ، میل لنگ ها و موتورهای احتراق داخلی نیز مورد استفاده قرار گیرند.

 

از نظر مکانیکی ، یک فن می تواند هر پره گردان یا پره ای باشد که برای تولید جریان هوا استفاده می شود.قیمت فن ebm ها جریان هوا را با حجم زیاد و فشار کم تولید می کنند (اگرچه از فشار محیط بالاتر است) ، در مقابل کمپرسورهایی که فشار نسبتاً کمی تولید می کنند ، تولید می کنند. پره فن اغلب در معرض جریان مایع هوا می چرخد ??و دستگاههایی که از این مزیت استفاده می کنند ، مانند بادسنجها و توربین های بادی ، غالباً طراحی های مشابه فن دارند.

 

اطلاعات بیشتر: کمپرسور گریز از مرکز

برنامه های معمول شامل کنترل آب و هوا و راحتی حرارتی شخصی (به عنوان مثال ، میز الکتریکی یا فن کف) ، سیستم های خنک کننده موتور خودرو (به عنوان مثال ، در مقابل رادیاتور) ، سیستم های خنک کننده ماشین آلات (به عنوان مثال ، در داخل رایانه ها و تقویت کننده های قدرت صوتی) ، تهویه ، استحصال بخار ، پیروزی (به عنوان مثال ، جدا کردن دانه غلات) ، از بین بردن گرد و غبار (به عنوان مثال مکیدن در جاروبرقی) ، خشک کردن (معمولاً در ترکیب با یک منبع حرارتی) و تهیه پیش نویس برای آتش سوزی.

 

در حالی که از فن ها اغلب برای خنک سازی افراد استفاده می شود ، سلام سرما آنها هوا را خنک نمی کنند (به دلیل گرم شدن موتور آنها فن های برقی ممکن است آن را کمی گرم کنند) ، اما به دلیل جریان هوا با خنک کننده تبخیری عرق و افزایش همرفت گرما به هوای اطراف کار می کنند از طرفداران. بنابراین ، اگر هوای اطراف نزدیک به دمای بدن باشد و رطوبت بالایی داشته باشد ، ممکن است فن ها در خنک سازی بدن بی اثر شوند. پره فن به طور کلی از چوب ، پلاستیک یا فلز ساخته شده است.

 

https://salamsarma.ir/product-category/%d9%81%d9%86/%d9%81%d9%86-ebm-%d8%a2%d9%84%d9%85%d8%a7%d9%86/


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir