سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

جایی که d قطر روزنه است. شیر برقی یک نیروی برقی ممکن است 15 N (3.4 پوند) باشد. یک کاربرد ممکن است گاز کم فشار (به عنوان مثال ، 10 psi (69 کیلو پاسکال)) با قطر دهانه کوچک (به عنوان مثال ، 3⁄8 اینچ (9.5 میلی متر) برای یک منطقه روزنه 0.11 in2 (7.1 × 10×5 متر مربع) و نیروی تقریبی 1.1 پوند (4.9 N).

 

 

شیر برقی (جعبه سیاه کوچک در بالای عکس) با خط هوای ورودی (لوله سبز کوچک) که برای تحریک قفسه بزرگتر و محرک پینیون (جعبه خاکستری) استفاده می شود و شیر لوله آب را کنترل می کند.

وقتی فشارهای زیاد و دهانه های بزرگ روبرو می شوند ، پس نیروهای زیادی لازم است. برای تولید این نیروها ، ممکن است یک طراحی شیر برقی با خلبان داخلی انجام شود. [1] در چنین طرحی ، از فشار خط برای تولید نیروهای سوپاپ بالا استفاده می شود. یک شیر برقی کوچک نحوه استفاده از فشار خط را کنترل می کند. شیرآلات خلبان داخلی در ماشین های ظرفشویی و سیستم های آبیاری که مایع آب است استفاده می شود ، فشار ممکن است 80 psi (550 کیلو پاسکال) و قطر روزنه 3⁄4 اینچ (19 میلی متر) باشد.

 

در بعضی از شیرهای برقی شیر برقی مستقیماً روی شیر اصلی عمل می کند. برخی دیگر از یک قیمت شیر برقی کوچک و کامل که به عنوان خلبان شناخته می شود ، برای تحریک شیر بزرگتر استفاده می کنند. در حالی که نوع دوم در واقع یک شیر برقی است که با یک شیر محرک پنوماتیک ترکیب می شود ، آنها به عنوان یک واحد واحد که به آن شیر برقی گفته می شود ، فروخته و بسته بندی می شوند. شیرهای خلبان برای کنترل به انرژی بسیار کمتری نیاز دارند ، اما به طور محسوسی سرعت آنها کمتر است. سلونوئیدهای خلبان معمولاً برای باز و باز ماندن در همه زمان ها به برق کامل احتیاج دارند ، جایی که شیر برقی مستقیم ممکن است فقط برای مدت کوتاهی برای باز کردن آن به برق کامل و فقط برای نگه داشتن آن به نیروی کم نیاز داشته باشد.

 

https://salamsarma.ir/product-category/%d8%b4%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%a8/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir