سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

1? اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل

یکی از آسان ترین روش های اخذ اقامت اروپا، تحصیل است که در طبق قوانین کشورهای اروپایی به صورت رایگان می باشد. در کشورهایی مثل آلمان و اتریش، نروژ و فرانسه امکان تحصیل رایگان دانشجویان خارجی وجود دارد. البته استفاده از تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی دارای شرایط خاصی است که باید قبل از دریافت مجوز اقامت آن شرایط را داشته باشید.

برای مثال برای تحصیل رایگان در نروژ باید متقاضی دارای مدرک زبان انگلیسی باشد تا بتواند ویزای تحصیلی این کشور را دریافت نماید. همچنین برای تحصیل در کشورهای آلمان و اتریش باید متقاضی باید نامه اشتغال به تحصیل از دانشگاه دولتی در ایران و مدرک زبان آلمانی را تا سطح B2را ارائه دهد.

توجه کنید که دریافت اقامت دائم اروپا و کشورهای اروپایی از طریق تحصیل و بورسیه تحصیلی امکان پذیر نیست. برای دریافت اقامت دائم از طریق تحصیل بایستی متقاضی بعد از فارغ التحصیلی، یک شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود بیابد و یا از طرف کارفرمایی یک پیشنهاد شغلی دریافت کرده تا بتواند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری و اقامت کاری تبدیل نماید. در این صورت می تواند در طی چند سال اقامت در کشور مدنظر و پرداخت مالیات، اقامت دائم آن کشور را دریافت کند.

کشورهایی چون هلند و دانمارک و بعضی از کشورهای اروپایی دوره های تحصیلی کوتاه مدت (اینترشیپ) را ارائه می دهند. این دوره ها برای دانشجویان فارغ التحصیل یک فرصت کاریابی فراهم می کند تا بعد از دوره های یک یا دوساله، دانشجو بتواند شغلی مرتبط با آموزش دیده شده پیدا کند. در نتیجه متقاضی می تواند با حفظ شرایط و موقعیت شغلی خود اقدام به اخذ اقامت اروپا نماید.

نکته مهمی که باید در مورد تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی متذکر شد این است که در این کشورها پس از پایان تحصیل به افراد بین 6 ماه تا 18 ماه فرصت داده می شود تا در کشور مقصد بمانند و شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود را بیابند.

 


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir