سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انجمن خبری

 

پس از دریافت مدارک ، از شما خواسته می شود تحصیل در مجارستان با یکی از افسران مهاجرت مصاحبه کنید. بیشتر افرادی که برای این ویزا اقدام می کنند در سوئد خانواده دارند. اگر این کار را نکنید ، باید دلایل واضحی داشته باشید که چرا باید بیشتر بمانید و اثبات کافی داشته باشید که می توانید از پس هزینه زندگی خود بر بیایید (به عنوان مثال ، "من می خواهم با دختران / دختران سوئدی ملاقات کنم") این موضوع را قطع نمی کند! ) اگر در سوئد اقدام می کنید ، باید آدرس محلی را در فرم درخواست خود قرار دهید و آن شخص باید شما را در مصاحبه همراهی کند!

اجازه اقامت برای فرم درخواست بازدید کننده

کپی محضری صفحات گذرنامه شما که هویت و اعتبار پاسپورت شما را نشان می دهد ، همچنین کپی سایر ویزا / تمبرهای موجود در شما

صورتحساب بانکی که نشان دهنده وسایل حمایت از خود در طول مدت اقامت است

بلیط هواپیما برگشت

نامه ای از شرکت بیمه شما مبنی بر اینکه در خارج از کشور تحت پوشش هستید

برنامه ها را می توان به صورت حضوری در ساعات بازدید تحویل داد (بدون نیاز به قرار ملاقات) یا از طریق پست به کنسولگری سوئد ارسال می شود.

 

آیا می خواهید یک سفر بهتر به اروپا برنامه ریزی کنید؟

 

بهترین راهنمایی های سفر من به اروپا و همچنین یک بسته برنامه ریزی رایگان که شامل راهنماهای زیر است که به صندوق ورودی شما ارسال می شود:

چگونه می توان در محدوده 90 روزه گذشته ماند

61 نکته راهنمای سفر SAVVY

لیست نهایی بسته بندی نهایی

شرکتهای مورد علاقه من برای استفاده

MY STEP-BY-STEP راهنمای برنامه ریزی

نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

نکات سفر را برای من ارسال کنید!

ایتالیا

ساختمانهای رنگارنگ و افق فلورانس ، ایتالیا

ایتالیا نیز مانند سایر کشورها در صورت تمکن و قول عدم کار به شما اجازه ورود می دهد. برای درخواست به اسناد زیر احتیاج دارید:

 

درخواست ویزای بلند مدت در کنسولگری پر و امضا می شود. شما باید شخصاً ظاهر شوید.

یک عکس به سبک گذرنامه

گذرنامه شما که باید سه ماه بیش از مدت برنامه ریزی شده برای اقامت در ایتالیا معتبر باشد. گذرنامه در طی مراحل درخواست نگهداری خواهد شد.

ضمانت مستند و دقیق درآمد ثابت ، و همچنین اثبات تمکن مالی ، مانند نامه هایی از بانک که نشان دهنده وضعیت حساب شما است ، از جمله مقدار پول در حساب.

اثبات اقامت در ایتالیا

نامه ای که دلیل اقامت شما در ایتالیا ، مدت اقامت و محل اقامت شما را مشخص می کند

بررسی سوابق محضری

این ویزا فقط برای کسانی صادر می شود که قصد انتقال به ایتالیا و کار نکردن را دارند.

 

یونان ، اسپانیا و پرتغال نیز ویزاهای طولانی مدت ارائه می دهند ،مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل  اما آنها به افرادی بازنشسته می شوند یا قصد کار در این کشور را دارند و دارایی های زیادی دارند. اینها برای افرادی نیستند که از آنجا عبور می کنند ، اما شما می توانید به هر حال سعی کنید و آنها را اعمال کنید آنها نیازهای بسیار بیشتری دارند و واقعاً برای افرادی که در آنجا زندگی می کنند وجود دارد.

 

 

legalrel.com/تحصیل-در-مجارستان/


https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir